sofiewi.blogg.se

tjeeeena

Kategori:

tjolahej på er!!
förlåt för att jag inte bloggat på senaste, haft mycket med träningen och skolan så har helt enkelt inte hunnit med. men nu stryker vi det hahaha.

imorgon är det skärtorsdagen och jag går i skolan till två, sen drar vi till mormor och myser där tills fredag kväll. sen på lördag ska jag fira lite påsk i Varberg hos farmor och sen blire lov.

idag var jag hos emelie med linea, vi hade en liten photoshoot och tog la lite crazy bilder nere vid busstorget. kände alla stirrande blickar i ryggen, men vafaaan? yolo

Kommentarer

  • Elin säger:

    Härlig blogg<3 Du har världens finaste inspiration och du skriver mycket bra! <3 Snälla, skulle du kunna kommentera något om hur du tycker min blogg är och kanske ge mig lite förslag om vad jag ska förändra eller börja göra något? Ha en fortsatt trevlig dag! Kram!

    2013-03-30 | 11:21:52
    Bloggadress: http://ehecktors.blogg.se

Kommentera inlägget här: